Termékek

Janssen Cosmetics a gyógynövények és a tengeri kivonatok egy új generációját egyesíti, egyetemben a biotechnológiai összetevők felhasználásával.


Janssen Cosmetics termékeket vezető német laboratóriumokban, a legújabb kutatások eredményeit szinte azonnal felhasználva fejlesztik és tudomány állása szerint folyamatosan tovább fejlesztik. Több készítmény hatóanyaga világszabadalom, mint például Desaron, Elhilin, Immucell, Hydro Chitosan, hogy csak néhányat említsünk. A minőség állandó és garantált, így a termékek nemcsak a Német Egészségügyi Hatóságok törvényeinek, az Európai Unió előírásainak ebből következően a magyar előírásoknak, hanem az Amerikai Egyesült Államok, Japán, valamint Kína illetékes szervei szabályzatainak is mindenben megfelelnek.

Janssen Cosmetics csúcsmin
őségű, professzionális arc- és testápoló termékei egy új globális megközelítést képviselnek a modern bőrápolási technológiában. A termékek többségében kizárólag természetes növényi alapanyagokból, kisebb részben pedig ezek mellett gyógyszerészeti és terápiás összetevők kombinációjából állnak, megfelelve egyúttal a környezetvédelmi szempontoknak. A termékek jó része a test saját védekező és megújuló mechanizmusát segíti elő és támogatja a természetes védekezőképességet. A Janssen Cosmetics valamennyi terméke oly módon ápolja a bőrt, hogy közben nem károsítja a test és a bőr természetes egyensúlyát és védelmét

JANSSEN COSMECEUTICAL – Fogalom a szépségápolásban

A történelem formálása: 

A Janssen Cosmeceutical történelmet csinált. 1990 óta a gyártó folyamatosan azon dolgozik, hogy olyan b
őrápolási rendszert alkosson, amely összetett, igen hatásos és hatékony aktív hatóanyagokon alapul. A kihívás az volt, hogy igazolható eredmények és a bőrprofil javításához való hozzájárulás együtt jusson érvényre. Az első ápoló szériát a cég Ázsiában mutatta be egy kis utazótáskában, amely a cég hírnevét nagyon gyorsan meghozta. A termékeket 1995-óta nevezik Janssen Cosmeceuticalnak, még mielőtt általánosan elfogadottá vált ezen új fogalom az USA-ban. Az új kifejezést két szó, a "cosmetics" (kozmetikumok) és a "pharmaceuticals" (gyógyszerek), egyesítésével alkották meg. Az új szót olyan kozmetikai termékekre használták és használják, amelyek teljesítik a gyógyszerészeti termékekre vonatkozó szabványok előírásait, olyan hatásosak és tiszták, ugyanakkor használatuk ugyanolyan veszélytelen, mint a kozmetikai termékeké. Évek alatt olyan speciális aktív hatóanyagokon alapuló termékcsoportok kerültek kifejlesztésre, amelyek különféle bőrtípusokra tették lehetővé a kozmetikusok részére a személyre szabott ápolást különösen sikeres eredményekkel. 



A világhír: 

15 év alatt a cosmeceutical termékek meghódították a világot és minden kontinensen, 80-nál is több országban használják emberek milliói. A termékek nemzetközileg ismert és elismert márkanevet jelentenek, amely a világ minden táján fogalommá vált. A termékek egyedülálló hatásosságát tesztek százai, az innovációt az elnyert elismerések és díjak, a látható eredményt pedig a folyamatosan növekv
ő felhasználók száma bizonyítja. 

Nincs teljesítetlen igény: 

Az innováció kritikus, hogy elhatárolja a céget versenytársaitól. Mindig egy lépéssel el
őttük maradva és a trendek korai stádiumban való felismerése nagyon fontos. A JANSSEN kutató és fejlesztő részlege ezért állandóan munkában van. Új aktív hatóanyag-komplexeket, feldolgozási technikákat vagy analitikai eredményeket azonnal tesztelik és az új fejlesztéseknél figyelembe veszik. A termékcsoport az idők során olyan rendkívüli termékportfólióvá nőtt, amely intenzív tréning után nem hagy teljesítetlen igényeket. A kezdetektől 400-nál is több terméket fejlesztettek ki és folyamatosan kb. 120 kiskereskedelmi és 150 professzionális termék érhető el egyszerre a termékpalettán. 

Látható eredmények: 

A cosmeceutical koncepció egy rendkívüli szisztematikus rendszer, amely átmenetet képez a szépségápolás és a tudományosan megalapozott b
őrápolás között. A termékek rendszeres használata szubjektíven látható, érzékelhető, objektíven pedig mérhető eredményekkel jár. A termékek hatásmechanizmusának alapja a bőr saját védekező és megújuló mechanizmusának stimulálása és természetes védekezőképességének megerősítése. Az eredmény tehát nem csak látható, hanem egyúttal tartós is, miközben valamennyi termék oly módon ápolja a bőrt, hogy közben nem károsítja a test és a bőr természetes egyensúlyát és védelmét.